Բլոգ

Տվյալ բաժնում դեռ գրառումներ չկան։

Կենտրոնասիական բարոմետր

Կենտրոնասիական բարոմետր

Ծրագրի նպատակն է ներկայացուցչական հարցման միջոցով պարզել Հայաստանի քաղաքական և տնտեսական իրավիճակի և արտաքին քաղաքականության վերաբերյալ քաղաքացիների ընկալումները,...

Մարտ 17, 2023
Հայաստանի բնակիչների շրջանում ռուսալեզու ոչ լրատվական բովանդակության նախընտրության հարցում

Հայաստանի բնակիչների շրջանում ռուսալեզու ոչ լրատվական բովանդակության նախընտրության հարցում

Այս նախագծի նպատակն է հասկանալ ռուսալեզու մեդիա բովանդակության (ոչ նորությունների) նախապատվությունները Հայաստանի բնակիչների շրջանում՝ 2022 թվականին Ուկրաինայում պատերազմի...

Մայիս 5, 2023
Առցանց բռնությունը կին լրագրողների նկատմամբ Հարավային Կովկասում

Առցանց բռնությունը կին լրագրողների նկատմամբ Հարավային Կովկասում

Ծրագրի նկարագրությունը Կին լրագրողների շրջանում անցկացված առցանց հարցում, որը վերաբերում է հետևյալին. - առցանց բռնության անձնական փորձառություններ, -...

Հունվար 10, 2023
ԶԼՄ նախընտրությունների հետազոտություն

ԶԼՄ նախընտրությունների հետազոտություն

Նպատակը Ծրագիրը նախագծվել է՝ տվյալներ հավաքագրելու «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն» ՀԿ-ի համար MICE ծրագրի շրջանակում, որի նպատակն է բարելավել...

Փետրվար 1, 2023
Հետազոտահեն լրատվամիջոցները նոր Հայաստանում (ReDriM)

Հետազոտահեն լրատվամիջոցները նոր Հայաստանում (ReDriM)

Ծրագրի նպատակը Հետազոտահեն լրատվամիջոցները նոր Հայաստանում (ReDriM) ծրագիրը նպատակ ունի աջակցել Հայաստանի վերափոխման գործընթացին՝ մատչելի դարձնելով սոցիալական, տնտեսական...

Փետրվար 1, 2023
Լրատվական այլընտրանքային ռեսուրսներ 2011 և 2013

Լրատվական այլընտրանքային ռեսուրսներ 2011 և 2013

Ծրագրի նպատակը Ավանդական և այլընտրանքային լրատվամիջոցների կողմից նոր տեղեկատվական տեխնոլոգիաների միջոցով Հայաստանում բազմակողմանի և անկանխակալ տեղեկատվության մատչելիությունը մեծացնելու...

Մարտ 31, 2019
Մեդիան քաղաքացիների տեղեկացված մասնակցության համար (ՄՔՏՄ)

Մեդիան քաղաքացիների տեղեկացված մասնակցության համար (ՄՔՏՄ)

Մեդիան քաղաքացիների տեղեկացված մասնակցության համար (ՄՔՏՄ) ծրագիրը հնգամյա գործըթաց է, որը ֆինանսավորվում է ԱՄՆ Միջազգային զարգացման գործակալության կողմից:...

Մարտ 31, 2019
Մեդիա ոլորտի սպառման ուսումնասիրություն 2017

Մեդիա ոլորտի սպառման ուսումնասիրություն 2017

Ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս մեդիա սպառման առանձնահատկությունները, որոնք են հայաստանյան հասարակության հասանելի լրատվամիջոցները՝ զանգվածային, սոցիալական, նոր մեդիա: Ընդհանուր առմամբ, հետազոտության նպատակն է...

Մարտ 31, 2019